ZtorZillen

2013-03-11
21:45:22

Dag 129
Idag är en sådan där dag. Då det har vart stressigt på jobbet. Och inte för att jag faktiskt haft klientarbete...nejdå...det är den där j*kla byråkratin...och jag rycks med. Jag hatar att ryckas med i det där. Mina chefers hets över att allt ska hinnas med...istället för att acceptera att det inte går och anställa flera personer. Tja...jag vet inte. Det är den där stressen, den tär på mig. Jag är säker nu, på att det är den tillsammans med lågkaloridiet, som gör att jag aldrig blir helt frisk..och som gör mig extra mottaglig för alla sjukdomar som existerar (så känns det nu...)
 
...
 
Tog i alla fall mig tiden att motionera lite idag. Det blev 25 min på löpbandet. Joggandes. Jätteskönt! Äntligen är jag tillbaka igen! Nu blir det bara bättre! Längtar till i morgon!
 
 
Bra-lista!
-Joggade 25 min
-Var ärlig mot en person som irriterade mig,
istället för att fortsätta vara irriterad satte jag ord på känslan
-Hållt mig till matplanen
-Gått mina steg
-Rensat lite kläder i min klädhög
-Myst med vovven
 

Kommentarer:
#1: A

Det var en bra bralista!
Stor kram

2013-03-11 @ 23:23:50
#2: smulan

Härlig bra-lista:-)
Kram

2013-03-12 @ 20:48:13
#3: alexandra

tycker du gör framsteg hela tiden:)

2013-03-12 @ 20:55:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: