ZtorZillen

2013-06-16
00:08:22

Dag 225 -Från en vän
 
Jag fick ett brev igår.
Bara en sådan sak är värt att nämnas..det är så ovanligt att få brev...
Sedan var det så oväntat att saken blev ännu roligare när jag öppnar brevet och hittar en liten present!
Som den förvirrade människa jag är brukar jag tappa bort mina hörlurar (kändes som om någon visste det?), så denna ska jag nu använda som fodral/väska till mina hörlurar! Att den va delvis orange hjälper ju också mig att minnas att det är där i de finns!
 
Hon som skrev brevet är en trogen bloggläsare och vän.
En vän som jag umgicks mycket med som liten kotte, en vän som jag såg upp till mycket och som jag tappade kontakten med, fann igen på gymnasiet och tappade igen när universitetsstudier och pojkvänner tog allt mer tid.
Vi fann varandra igen, på facebook...hon fick adressen till min blogg, läste och kommenterade och svarade och berättade om en svår livsavgörande händelse (eller rad av händelser) som jag inte kände till...

Det gjorde iaf att jag respekterade henne och beundrade henne ännu mer.
Hon är riktigt duktig på att uttrycka sig i alla fall, hon hade skrivit det finaste brevet.
Jag grät faktiskt. SÅ fint och så rörande.
Hon är en duktig fotograf också...och tar riktigt fina bilder!

TUSEN TACK, du gjorde min dag och helg! (just när jag behövde extra pepp!
 
 
 
Dagen som idag, har kantats av fil-frukost, bakluckeloppis, agility-uppvisning och bebismys.
10 000+ steg blev det!
Bebis somnade i min famn idag igen!
Dagen till ära, hade hon på sig en orangeklänning...och somnade på mig som hade orange topp...elefantgosisen fick hon lån av mig också!
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Linda

Nu blir jag alldeles rörd, bara av att läsa dina ord och av hela känslan i inlägget. Du är väldigt speciell och du har alltid betytt något särskilt för mig, även om du nog inte själv vet det. Jag har kunnat vara mig själv runt dig och du gör att man känner sig avslappnad och omtyckt.

Svar: Va fint skrivet...TACK!
pcoslife.blogg.se

2013-06-16 @ 20:24:48
#2: Tackan

Alltid roligt att bli överraskad , det är så roligt att få post :-)
Låter som en fin vänskap , det bästa går ofta inte bara som på räls utan mer som du beskriver det blir paus man hittar tillbaka paus igen osv det är den djupaste vänskapen som överlever.


Svar: Såååå sant!
pcoslife.blogg.se

2013-06-16 @ 21:20:20
#3: Smulan

Vad underbart! Det är lustigt att det ofta kommer nåt överraskande när man som mest behöver det.
Sköt om dig!
Kram

Svar: Ja, eller hur? MÄRKLIGT å härligt!
pcoslife.blogg.se

2013-06-18 @ 14:57:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: