ZtorZillen

2013-06-12
20:40:41

Dag 222
Idag har varit en dag i matavundsjukans tecken.
Mina sinnen är skärpta till max, jag känner matdofter ÖVERALLT. Tror jag blivit galen.
Det är liksom inte min dag idag.
För att inte tala om att jag glömde hunden på lunchen. Jag skulle gå ut med honom...
Men glömde honom!
 
 
 
Hur kan man glömma sin egen hund?!
Som tur är kom jag på att jag skulle rasta honom vid 15-tiden, satte mig i bilen och körde raka vägen hem.
Väl hemma, fick Samson massor av pussar och sedan gick vi långpromenad..
När vi kom hem åt jag aubergine-gratäng (eller hur det stavas). Samson fick märgben och  mer gos...
 
Åh...jag är en dålig matte...
Å en dålig viktminskare..
Å jag bara tänker på mat idag...
 
Blääääää

Kommentarer:
#1: jannica

Jag har själv hund(bor hos pappa dessvärre) och när jag alltid hade Easy vid min sida så VET jag att ibland glömmer man bort saker. Inte hela världen. Så länge hunden sover eller nått så blir den ju inte nödig. Du är verkligen inte en dålig matte. Ibland händer det saker, bara se till att det inte händer ofta :)

Svar: TACK! JAG BEHÖVDE verkligen höra det!!!
pcoslife.blogg.se

2013-06-13 @ 06:20:08
#2: Eleonor

Näää du är inte dålig, ibland glömmer man men när det är någon som man älskar så mycket som blir drabbad så har man bara extra dåligt samvete. :)

Och angående vikten, ibland behöver man bara komma över en platå. Det är JÄTTESVÅRT att gå ned i vikt, men du fixar det ju!

2013-06-13 @ 20:48:51

Såna dagar kommer, vi kan inte toppa jämt. Att glömma hunden är nog bara ett tecken på att det är väldigt fullt upp. Då glömmer vi saker som vi aldrig glömmer annars.

2013-06-15 @ 09:12:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: