ZtorZillen

2013-07-27
16:43:00

Påminelse
En liten påminelse på vad det är jag ska fokusera på tills nästa möte med ny coach på Itrim.
Dock har jag själv tagit bort punkt 4, då jag nu vill komma tillbaka. Hitta fokus igen.
Den senaste veckan har det bara varit promenader.
Jag har också tagit en paus från min stegräknare. Jag vet på ett ungefär hur mycket jag behöver gå för att få ihop mina 10 000 steg. Men denna vecka har jag valt att mer fousera på rätt kost och mental balans.
 
 
Fokus och inre balans är veckans mantra.
Ingen stress. Koppla av. Varva ner inför semestern som börjar på fredag. LUGN. Fokus på maten.
Allt ordnar sig, det är det som jag upprepar i mitt inre nu.

Kommentarer:
#1: Beckis

"Everything will be ok in the end. And if it's not ok, it's not the end." Den texten har jag på ett linne och jag finner det lite tröstande när livet känns tungt. =)

2013-07-27 @ 18:10:44
#2: Tackan

Skönt med semester! Låter som ett bra fokus.

Svar: Ja...längtar som bara den!
pcoslife.blogg.se

2013-07-28 @ 20:36:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: