ZtorZillen

2013-07-30
20:52:43

Dag 270
Imorse upptäckte jag en glad nyhet...vägde mig...men det står liksom still på vågen...MEN..
Sedan hände det där som jag bara har drömt om tidigare...drömt och drömt om...men jag hade inte trott att det skulle hända än på länge!
Mina trosor bara gled av! De liksom föll ner. Hej å hå! När jag stod å borstade tänderna i bara trosor och bh...nynnade lite för mig själv och hepp, så var trosorna nere på golvet. VA?!
Vad hände?! Stutsade upp på vågen (utan trosor). Skrattade vågen rakt i ansiktet (om den nu har något). Nej, jag har inte gått ner något alls. Kan det bero på en glutenfri kost kanske?
Kanske är jag mindre uppsvälld? Vad vet jag?! Så är det i alla fall.
Och nu har jag kastat tre par trosor som alla var i samma märke!
Istället så har jag införskaffat mig tre par trosor från H&M i storlek 44.
Det passade perfekt. Har fortfarande lite komplex kring min rumpa, annars hade ni fått sett rumpbilder!
Köpte också tre par trosor i storlek 42, som jag hoppas att jag kan ha innan jul!
 

Kommentar:
#1: Eleonor

Hehe bara så plötsligt också, kul! Ibland halkar vågen efter ;)

Svar: Haha! Ja, jag blev riktigt förvånad faktiskt!
pcoslife.blogg.se

2013-08-01 @ 12:23:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: