ZtorZillen

2013-07-12
21:42:00

Dag 252
Känns idag som om det är dagen då jag ger upp. Dagens matintag bestod av två måltidsersättningar och två skålar popcorn. Vägde mig i morse och jag har gått upp i vikt igen. Över 88 kg. Jag blir så ledsen på detta jvla jojande! Blir så ledsen och sårad och besviken. Tycker inte alls att jag förtjänar denna motstridiga kropp. Har stundtals haft lust att bara gråta idag. Vad ska jag göra? Ryggen värker ju också, så fort jag kommer upp i tempo vad gäller promenderna...men det blev en powerwalk på 40 minuter i alla fall. Drypande av svett tog jag tag i ett yoga-pass också. Nu ska jag ut med vovven...sedan titta på någon Disney-film...har lånat alla klassiker av M. Sambon jobbar, så jag å Samson är själva...usch...va sur jag känner mig idag. Ledsen å sur. Irriterad över att inte vikten går spikrakt ner!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: