ZtorZillen

2013-01-17
23:36:00

Unnar mig själv
Det är dags att unna mig något. Fira att jag klarat av dessa dagar med Itrim.
Sagt och gjort. Något jag verkligen är dålig att unna mig själv. Är ordentliga hudvårdsprodukter. Jag har ju känslig hud, så jag har lite svårt för att köpa bara vad som helst. Men...nu när vi har flyttat för tre-fyra månader sedan så har jag hört talas om en salong i stan som säljer Maria Åkerberg-produkter. Och att dessa skulle vara ekologiska och bra för känslig hud bland annat.
 
Så idag köpte jag mig en burk av detta märke. En balm som jag kunde använda både natt- och dag.
Inga konstigheter. Det gillar jag!
 
 
 
"DERMANORD kommer inom kort att heta Maria Åkerberg.
- Hela hudvårdsserien tillverkas i Sverige och av DERMANORD, medan råvarorna kommer från hela världen.
- Helsvenskt familjeföretag med eget varumärke och egen tillverkning i Göteborg, Sverige.
- Endast vegetabiliska oljor och ekologiskt odlade – inga Mineraloljor eller syntetiska oljor.
- Produkterna bygger på Aromaterapi och Fytoterapi; växternas inneboende kraft.
- Färger och dofter i produkterna kommer från eteriska oljor och växtextrakt.
- Djurförsök förekommer inte och hudvårdsserien innehåller inte animaliska ingredienser.
- DERMANORD´s produkter främjar en frisk och sund hud med normala hudfunktioner, vilket ordinära hudvårdsprodukter inte gör."

Kommentar:

Gillar i hjärtat

2013-01-18 @ 21:57:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: