ZtorZillen

2013-01-18
12:26:00

Målbild
 
Jag fick för någon vecka sedan en uppgift av min sensei.
Det var att hitta en bild som var min målbild. Jag valde ovan. Det är Jill Scott.
Kanske mest känd för rollen som Precious Ramotswe i TV-serien Damernas detektivbyrå.
Hon är så som jag ser att jag kommer att bli. Och till viss del redan är.
Lite sådär lagom.
Fina kurvor, inte smal, inte tjock.
Glad, vacker, stolt.
Kanske framförallt; modig och färgglad. Tycker hon alltid har så fina smycken och vackra kläder..
Som den där underbara blåa klänningen ovan.
Visst inspireras man bara hela tiden, när man ser henne?
Det som jag också skulle göra med min målbild var att publicera detta inlägg.
Lägga bilden på ställen där jag ser den; typ som bakgrund på min dator, start- och skärmsläckare på min mobil!
Så nu ser jag min målbild ofta och påminns om vad det är jag vill uppnå.
En fin och väldefinierad kropp och ett färgglatt sinne så väl utått som inått!
 
 

Kommentarer:
#1: smulan

Jättefin målbild!! Hon ser verkligen fin, fräsch, glad och lagom ut i kroppen:)
Bra att ha en målbild. Ska nog skaffa mig en jag också, om jag kan hitta nån med ungefär lika kroppsbyggnad som mig.
Tycker du är jätteduktig!
Kram

Svar: Va spännande! Ska bli kul att se din bild sen ;) KRAM
pcoslife.blogg.se

2013-01-18 @ 14:33:54

Så ska livet tas, Zilliz!

2013-01-18 @ 21:56:35
#3: A

Ett bra val av målbild!
Kram

Svar: :D Tack!
pcoslife.blogg.se

2013-01-19 @ 09:39:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: