ZtorZillen

2013-01-26
23:06:21

Dag 85 Upptrappning!
 
Idag har jag spenderat dagen tillsammans med mor, far och sambo i storstaden Norrköping.
Där har vi gått runt i affärer och provat kläder.
Jag ÄLSKAR Stadium. Vi var på outleten, där jag köpte nya underkläder. Nya trosor.
Så härligt att få lite nytt, nu när jag verkligen rensar i garderoben.
 
Just det..jag har fått en inflammation i en led i vänster pekfinger. Kul, va?
Gör ont som in i helvete!
I alla fall...
 
Angående mitt ätande; så har jag nu börjat med upptrappning.
Det som gäller den närmaste veckan är; 3 måltidsersättningar och ett mål "vanlig" mat.
Dock ska det vara en handflata protein och tre knytnävar grönsaker/frukt.
Det skrämmer mig lite att börja äta igen...
Vanlig mat, så att säga.
Vad kommer hända nu?
Kommer vikten smyga sig på igen, kommer jag fortsätta att gå ner i vikt?
Vad kommer hända nu?
Lite lätt rädd.
Men men...dagens mål mat bestod av sallad, gurka, tomat, tillsammans med räkor, skinka och kebab.
Vi åt ute efter allt shoppande.
Mums.
 
Du kan verkligen inte förstå hur gott det är att äta mat.
Nu när jag "får". Det är inte fusk. Det är liksom NU mitt nya matliv börjar.
Ett liv utan hetsätning, med hälsosamma matvanor.
 
Kvällen avslutades med ett parti, eller fyra, Skip bo, tillsammans med mormor och morfar!
 

Kommentarer:
#1: A

Härligt med nya kläder!

2013-01-27 @ 00:47:15
#2: smulan

Håller tummar och tår för dig nu med ditt "nya" liv!
Kram

Svar: Tack, tack!
pcoslife.blogg.se

2013-01-27 @ 15:59:21

Lite, lite rädd får man vara <3

Du kommer kunna öka motionen (träningen) så det kommer att hållas i schack så som du önskar.

2013-01-27 @ 17:54:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: