ZtorZillen

2013-01-04
21:55:00

Dag 63 En ursäkt till mig själv (del 2)
För att vi är sjukt bra allihopa, så skriver jag ett till inlägg. Där jag för att jag -rockar fett- som någon underbar människa vid namn MARIA, skrev som kommentar till mig...ska blotta mig själv lite..!
Typ som jag fick för mig på dag 33.
 
 
12-11-30 (dag 33)
 
 
 
13-01-04 (dag 63)
 
Sedan måste jag erkänna en sak...eller två saker.
1. Jag köpte dessa trosor för att de var orange.
För att jag och sensei tycker om färg och för att dessa trosor gör mig glad.
Kanske borde jag i fortsättningen ALLTID väga mig i färgglada trosor?
 
2. Varje gång jag väger mig och vågen visar något minus
(spelar ingen roll om det är ett hekto eller ett kilo)
så gör jag en "happydance"! (bildbevis nedan)
 
Tycker nog ändå att midjan är mer markerad nu än för 30 dagar sedan. Annars ser jag ingen förändring.
Men det är tillräckligt för att min sambo skulle spontant kommentera min rumpa "den är mindre"!
Jag som så gärna vill ha en mindre rumpa blev så stolt att det blev en happydance som sambon fångade på foto..!
 
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: alexandra

haha... du e så rolig. kram
och jag tycker faktiskt att de syns att du fått mindre bak:)

Svar: ÅHHHH!! Jag bara tycker om dig, Alexandra! Det var den bästa kommentaren någonsin!
pcoslife.blogg.se

2013-01-05 @ 00:32:05
#2: Maria

Ser du ingen mer förändring?
Daa
Armarna och låren är mindre midjan mer svarade och så rumpan.
Fan du är ju snygg har du en en hörmobil hör du nu hur jag visslar på dig B-)
Som jag sa du rockar ju.
Du grymma du som går från ztorzill mot minizill du är grym, låt ingen annan säga annat.

Svar: Ännu en av dina kommentarer slår sig in på min Hall of fame lista! Tack, Maria..om du visste vad glad jag blir när jag läser detta!
pcoslife.blogg.se

2013-01-05 @ 06:48:38

Zilliz dansar underbar zillizdans! Sånt vill vi ha mer av!! weeeeiiii! Och klart du ska ha färgglada trosor! ps/ definitivt smalare midja och mindre rumpa. Han har så rätt, din Kärlek!

Svar: Hihihi! Happydance!
pcoslife.blogg.se

2013-01-05 @ 19:16:40

Hahaha, gillar din happydance :D Ska också börja med det så fort vågen visar minus. :) Gillar också färgglada saker, och ja, det syns ju skillnad. :) Grattis!

Svar: Hihi! Eller hur? Tack!
pcoslife.blogg.se

2013-01-06 @ 22:42:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: