ZtorZillen

2013-02-13
21:36:21

What if...?
 
Plötsligt så händer det!
JAG SPRINGER!
Det är sant..var så sjukt frustrerad och sugen på godis...min sambo frågade om jag skulle testa att motionera lite idag också..bara för att se hur kroppen svarar så här..nu när jag äter lite mer. Sagt och gjort.
Sambon gick på promenad med hunden och jag upp på löpbandet. 200 kcal senare och 20 minuter är avklarade i med joggning i bra pulszon! Inte illa för en nybörjare! Sådan adrenalinkick jag fick av att må bra och inte bli spyfärdig, yr eller få ont! Inget ont i knän, leder eller rygg! NU J*KLAR!

Kommentarer:
#1: Malin

Heja dig! Fan vad bra du är!

Kommer ihåg den där känslan när jag för första gången i höstas joggade på löpband, var helt förundrad över att jag klarade av det. Vilken BOOST efteråt och vilket självförtroende man fick! Att jogga/springa ger sån jävla pepp! Nu orkar jag 7 km i sträck och siktar på milen inom några månader. :)

Heja dig som sagt!

Svar: HJÄLP! Va duktig du är! Några tips du vill dela med dig av?
pcoslife.blogg.se

2013-02-13 @ 21:57:35
#2: A

Jag är tillbaka!
Kram kram

Svar: Välkommen!
pcoslife.blogg.se

2013-02-13 @ 23:05:06

Wow, duktigt! :D Vilken kick det måste ha varit, både psykiskt och fysiskt.

Svar: Det var det! :D
pcoslife.blogg.se

2013-02-14 @ 10:05:59
#4: Tackan

Härlig känsla ! Då jäkla bra jobbat, och du vilken fin sambo du verkar ha som "trycker på rätt knappar"

Svar: Han är riktigt fin!
pcoslife.blogg.se

2013-02-14 @ 12:16:04

Nu jäklar!

2013-02-17 @ 18:52:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: