ZtorZillen

2013-02-06
03:44:00

Vilken kick!
Vilken kick det är att sälja av lite saker här hemma. Hittills är det bara böcker och lite smink som jag ändå inte skulle använda. Men...vilken kick det är att få rensa ut...! Ska verkligen fortsätta med detta! Men, om något liksom blir kvar, och ingen bjuder på det, då skänker jag bort det...det går faktiskt inte att behålla allt. Liksom för "vems" nytta?! Det är ju jag och sambon som bor här...ingen annan!
 
Föresten...vet ni om en annan kick då?
En kärlekskick.
På fredag har jag och sambon varit tillsammans i fem år. Det ska vi fira med en tur till Stockholm. Så hör jag inte av mig i helgen så är det för att vi pysslar med en massa romantiska saker där.
Typ...går på museum, myser, badar, simmar, bastar, tränar, går på stan, går på teater eller konsert eller något annat spännande...åh..jag bara längtar!
 
 

Kommentarer:

Underbart!

Svar: :D
pcoslife.blogg.se

2013-02-06 @ 08:51:32
#2: smulan

Hoppas ni får det underbart!!
Kram

Svar: Tack tack! Det hoppas jag med!
pcoslife.blogg.se

2013-02-06 @ 19:35:14
#3: Minendie

Vad härligt med en romantisk helg tillsammans. Hoppas ni får en underbar helg!

Svar: JUPPS! Hoppas vädret blir ok!
pcoslife.blogg.se

2013-02-06 @ 20:24:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: