ZtorZillen

2013-02-21
13:04:00

Så här sover vi
En lite uppdatering om livet för min hund; Samson.
Ett tag uppdaterade jag ofta om honom. Nu har det varit dåligt med det på sista tiden.
 
 
Så här kan det se ut i min familj. I min säng. När jag vaknar.
Brevid mig ligger då min älskade sambo (han som syns under hunden). Ovanpå honom..(när han var valp låg han på sambos mage)..ligger våran hund. Normala hundar ligger på fötterna. Samson kan ligga på husses bröst/huvud/hals/nacke...eller så ligger han med huvudet på min nacke..eller på mina fötter!

Kommentarer:
#1: Anna

Myyyyys! Gud, vad jag saknar att ha hund!

Svar: Ja, de är för underbara!
pcoslife.blogg.se

2013-02-21 @ 13:53:57

Underbart!! Min 16-årnog meddelade stolt i morse att han vaknade med Chichis svans över ansiktet - helt OK :)

Svar: Haha! Underbart!
pcoslife.blogg.se

2013-02-21 @ 16:13:05
#3: smulan

Gosigos:)
Våra hundar är inte heller helt normala då!
Dom ligger precis vart som helst, bara det är på oss:)
Ha det bra och klappa vovven från mig!
kram

Svar: HAHAHA! Va underbart! Roligt att höra att vår hund inte är unik med detta märkliga sov-beteende!
pcoslife.blogg.se

2013-02-21 @ 18:14:10
#4: A

Mina hundar ligger också i sängen.
kram

Svar: Fint!
pcoslife.blogg.se

2013-02-21 @ 21:54:21
#5: Tackan

:-)
Tack

E vitamin till håravfallet är ett tips :-)

Svar: E, säger du? Har faktiskt köpt detta nu! Tack!
pcoslife.blogg.se

2013-02-22 @ 08:18:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: