ZtorZillen

2013-02-14
22:01:28

Mest spelade just nu
 
Jag har ju en del nya bloggläsare här hos mig...som liksom...kommit för att stanna, hoppas jag!
Jätteroligt!!!
Samtidigt får jag lite så här...lätt prestationsångest. Vad är det jag skriver som folk är intresserade av?
Vad ska jag skriva mer om?
 
Fick i alla fall önskemålet av en av dem...att jag skulle skriva lite mera om mig själv. Vem jag är och vad jag gillar och sådant. Så här kommer ett första inlägg i att beskriva lite mer om vem ZtorZillen är.
 
 
Jag gillar ju då att lyssna på musik när jag bloggar eller slösurfar.
Det är youtube som gäller då. Och mest spelade just nu är Lars Winnerbäck och Alice Cooper.
Om jag någon gång i framtiden blir mamma, ska jag döpa kotten till Alice...eller Cooper.
Sambon har inget att säga till om den saken...
Åter till musik:
Annars gillar jag glamrock, när jag tränar.
När jag bodde hemma var det alltid Kiss eller Queen som var liksom "tha shit".
(jag vet inte vart det ordet kom ifrån...det va poppis när jag va liten, aldrig lärt mig använda det korrekt)
Skit samma.
Glamrock är grejen när du ska träna alltså. Riktigt peppande och glad blir man. Speciellt om man samtidigt ser musikvideosarna..med Twisted Sister till exempel...
Fina grejer det!
 
 
 

Kommentarer:
#1: Tackan

Skriv bara som du alltid gjort :-) jag kan inte svara exakt varför jag fastnat för din blogg . Det är väl som med vänner , vissa klickar man med :-)

Svar: Det ligger något i det!
pcoslife.blogg.se

2013-02-15 @ 11:27:30
#2: A

Jag gillar dig!

Svar: TACK!
pcoslife.blogg.se

2013-02-15 @ 17:11:27
#3: Anna

Granola är som müsli typ :)) åh vad kul, gillar med glamrocken. Twisted sisters är bra grejer de :))

2013-02-15 @ 21:54:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: