ZtorZillen

2013-02-21
09:59:26

Dag 111
 
För ett par dagar sedan lovade jag ju en till nakenbild...nejdå, inte nakenbild (-svimma inte, mamma-)!
Bara en mer avklädd bild som man kan jämföra med resultaten.
Då jag är sängliggandes för tillfället och inte känner mig speciellt fräsch, så ville jag inte heller posa halvnaken framför kameran.
Istället får ni se fredags-otufiten. Jag har sedan en tid tillbaka bestämt mig för att ha kjol eller klänning varje fredag, liksom lite extra fredagsfin.
Förra fredagen såg jag alltså ut som ovan, dock utan stjärnan. Den är bara liksom extrapiff, för er skull ;)
Det blev en happydance med kläderna på, för att jag firade att jag nu i fyra veckors tid legat stadigt på 80-talet.
Visserligen går viktnedgången SUPERsakta. Men det gör inget.
Det går åt rätt håll och det är som sagt på 80-talet nu, vilket jag då i fredags firade med en happydance.
Å sambon passade på att fotografera!
 
Nu ska jag fortsätta ta hand om mig själv..förhoppningsvis är jag frisk och kry i morgon!
 

Kommentarer:
#1: A

Krya på dig!
Kram kram

Svar: Tack!
pcoslife.blogg.se

2013-02-21 @ 11:56:16
#2: alexandra

grym du är! superfin är du i kläderna och du har former på rätt ställen med ;).....

Svar: Vilken härlig komplimang, Alexandra! Tack så mycket!
pcoslife.blogg.se

2013-02-21 @ 19:53:35

Vilka kurvor!! Snyggt ;-) och krya på dig, fått samma förkylnings skit...

Svar: Tack, Helen! Du gjorde min dag! :D Vilken fin komplimang!
pcoslife.blogg.se

2013-02-22 @ 06:38:07

Så fin! Glad outfit på en glad person :)

kram, pernilla be

Svar: Hihi! Tack, Pernilla!
pcoslife.blogg.se

2013-02-22 @ 16:12:18

FIIIIIN DU ÄR!!!!

Svar: haha! Tack!
pcoslife.blogg.se

2013-03-11 @ 09:34:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: