ZtorZillen

2013-02-18
21:48:36

Dag 108 Förkylningen blir värre
Jag började dagen på samma sätt som jag avslutar dagen. Med en vitamin-smoothie!
Med kiwi, en halv banan, massor av olika, bär och sedan en skvätt apelsin- och ananas juice. Och lite linfrön på det. Suck och stön. Idag jobbade jag bara till kl 14:00, sedan fick det vara nog. Jag sa till chefen; antingen sjukskriver jag mig nu eller tar ut lite tid på flexen. Sagt och gjort. Sedan gick jag hem...
Väl hemma kokade jag te på färsk ingefära (som NI tipsade mig om), lite citron på det, och sedan lite honung.
 
 
Teet har jag druckit ett par gånger i dag. Det behövdes. Halsen känns redan bättre. Nu hoppas jag också att med lite sömn på detta så mår jag lite bättre i morgon. Egentligen är det gruppträff på Itrim, men jag skippar det i morgon...känner mig inte redo att ens gå till jobbet. Men jag är för dumsnål. Det blir lätt så när man bara har en inkomst i hushållet.
Sambon praktiserar ju och jobbar timmar ibland, men det blir inte mycket pengar...
Ja, i alla fall...
Nedan ser ni min förberedelse för morgondagen. Det blev lagom till frukosten och lite mellanmål till sambon.
 
 
Det är så tröttsamt att bli sjuk nu också...jag vill så gärna träna.
Springa och träna pulsträning igen..jag är så sugen!
Åhhh!
Nu går jag och lägger mig och kryar på mig! 

Kommentarer:
#1: A

Krya på dig! Kram från mig

Svar: Tack
pcoslife.blogg.se

2013-02-18 @ 23:33:51
#2: Rebecca

gott :)

2013-02-21 @ 10:38:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: