ZtorZillen

2013-02-17
11:18:56

Dag 107 Sjuk igen!
Jag skulle ju ha tatuerat mig för...sisådär en månad sedan, det blev inställt då tatueraren var sjuk. Fick en ny tid (igår). Då var han sjuk igen. Idag vaknade jag upp utan röst. Har därför redan druckit massor av te samt ätit lite vanilj-lätt-glass. Supertrött och less. Jag blir så ledsen att jag är så mottaglig för all skit just nu. Har därför varit på Willys och vitamin-boostat. Har köpt; blåbär, kiwi, apelsin, banan! Här ska minsann motas sjukdom! Så det så!
 
Har ni några tips på hur man motar förkylningar? (tror att det är detta som hänt...)
 
Ingefära har jag hört ska vara bra också..men hur ska man äta den? Har ingefärate som jag kanske skulle dricka....
 
På återseende!

Kommentarer:
#1: E

Jag brukar skära bitar av ingefära, pressa citron och ha i en tesked honung i hett vatten. Eget te, förkylningsdödaren, och riktigt gott... Tycker jag :)

Svar: Bra tips! Det tackar jag för!
pcoslife.blogg.se

2013-02-17 @ 13:36:13
#2: Tackan

Sömn och vila !

Vad ska du tatuera , blir nyfiken ! Har du fler?
Jag har fyra :-)

Svar: Har ingen...än så länge...tänkte göra en minnestatuering för min farmor!
pcoslife.blogg.se

2013-02-17 @ 15:30:03
#3: A

Experitox tror jag att det heter. Finns och köpa i hälsokosten.
Stor kram

Svar: Ska undersöka saken...1
pcoslife.blogg.se

2013-02-17 @ 16:52:13
#4: Anna

Jag tror på de som e skrev. Kryapå!

Svar: Tack tack!
pcoslife.blogg.se

2013-02-17 @ 17:57:13
#5: Susanne

Har inte bra tips, men skickar en massa kryakramar och hoppas att det hjälper.

Svar: Tack tack!
pcoslife.blogg.se

2013-02-17 @ 18:44:23

Koka te på färsk ingefära, det är än nyttigare. Och färsk blad spenat är bra, tillsammans med broccoli..

Svar: Ska köpa in det i morgon...tack, för tipset!
pcoslife.blogg.se

2013-02-17 @ 18:59:06

Åh krya på dig så klart <3

Svar: Tack tack!
pcoslife.blogg.se

2013-02-17 @ 18:59:21
#8: Tweety

Det bästa för att bli frisk är vila, tråkigt men sant. Vad skall du tatuera? är det din första? Krya på dig kram

Svar: Ja, det var tanken...men tatueraren blev sjuk igen... :(
pcoslife.blogg.se

2013-02-18 @ 11:27:11
#9: Joline

Du kan skära färsk ingefära och ha det i vatten, det gillar jag. Sen brukar jag äta espiritox när jag är förkyld. Krya på dig!!

Svar: Tack för tipset! Kokade nyss te på ingefäran som jag hade hemma...
pcoslife.blogg.se

2013-02-18 @ 13:01:02
#10: smulan

Vad tråkigt att du är sjuk. Jag brukar dricka en massa c-vitmaniner, eller en massa, två om dagen brukar det bli.
Sen dricker jag te med ingefära och honung. Honung är desinficerande så om man har ont i halsen är det suveränt.
hoppas du kryar på dig snart och kan tatuera dig. VAd ska det bli?
Kram

2013-02-18 @ 13:50:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: