ZtorZillen

2013-12-19
18:05:31

Överraskning!
En sann lycka är att överraska någon. Än hellre sig själv!
Det är något som jag gjorde igår.
På Itrim fick vi som belöning om vi varit på alla träffar; ett presentkort på Itrim.
Av detta presentkort valde jag att köpa en Itrim-tröja i S.
Av hon i reseptionen fick jag kommentaren "du kanske ska prova den först".
"Jag ska ha den som måltröja" blev mitt svar, till hennes kommentar som jag kanske för ett år sedan hade uppfattat som snorkigt men som jag nu mest log åt. Speciellt inombords.
I alla fall. Det blev en tröja i S.
 
 
 
Min egna Itrim-tröja!
 
Tänk att jag har hört att på andra Itrim-center så premieras de som bloggar och gör gratis reklam för Itrim...
Så är inte fallet på mitt Itrim-center.
I min fantasi hade jag hoppats på att få en tröja i 20 kilos present + att jag bloggar...
Skit samma, jag är verkligen inte bitter över det.
Åter till saken.
I går skulle jag då yoga innan jag gick å la mig.
Jag tänkte att det kunde vara bra med ett mini-pass på sisådär 20 min.
Min rygg värker ju och det kan ju knappast skada med att värma upp ryggmusklerna lite och träna smidighet/flexibilitet?
 
Eller?
Sagt och gjort.
Hittade inte min träningströja, i alla fall.
Sambon sa "du kan väl testa Itrim-tröjan"
Jahapps, klart att jag kan testa, men den är ju en S.
Även om jag numera ibland kan ha 38 i tröjstorlek, så är jag tveksam till en S.
Hej och hå, vad fel jag hade.
Den satt faktiskt helt okej!
Jag blev så imponerad på mig själv...spontant sa jag "in your face, Itrim-damen"
Sambon skrattade gott åt min kommentar...och sa sedan flera gånger under yoga-passet och resten av kvällen
"In your face, Itrim-damen"...
Han sa att han är stolt över mig.
Över allt jag har gjort detta år.
Jag är så stolt över honom också. Han har tagit examen och gått ner i vikt.
Men jag ska lära mig att säga "tack" också....
Så jag suger på komplimangen lite till och njuter...han är stolt över mig.
Jag är stolt över mig...
OCH jag kan ha på mig en tröja i storlek S från Itrim! YEEEES!!
 

Kommentarer:
#1: Tackan

Jag är stolt över dig!

Svar: TAAAACK!
pcoslife.blogg.se

2013-12-19 @ 20:02:09
#2: Tackan

Blev visst dubbelt men det gör inget tycker jag :-)

2013-12-19 @ 20:04:12
#3: Linda

Men shit vilken härlig känsla, så himla mäktigt!

Svar: I know!
pcoslife.blogg.se

2013-12-19 @ 20:43:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: