ZtorZillen

2013-12-23
23:36:08

Julklapp
Så..jag köpte mig själv en julklapp. Något jag suktat över ett tag nu. Något som jag hoppades att jag skulle få, men inte har fått.
Vad gör jag?
Jag tar saken i egna händer och köper den själv!
En egen Itrim-tröja! Hurra för den...och som ni redan vet, så passade en small perfekt!
Som handen i handsken. Med yoga-byxorna på och med radbandet runt halsen....önskar jag er alla en riktigt god jul...
 
Funderar att till 2014 komma ut ur viktgarderoben och börja visa mitt ansikte mer i bloggen. Vad tror ni om det?
 
Så här ser jag i alla fall ut; dan före dopparedagen 2013!
Wuhuuu!
 
*happydance*
 
 

Kommentarer:

Vad kul att få se hela dig!! Du är jättefin! Och klart man ska köpa sig själv nåt fint!

2013-12-24 @ 03:43:41
#2: Cia

Ursnyggt!
Klart att du ska outa dig - det är roligare att ha ett ansikte på den som man följer.
God Jul!

2013-12-24 @ 09:52:01
#3: Tackan

Det var du värd! Alltid kul med bilder, ett ansikte gör ju det mer personligt .

Svar: Tack!
pcoslife.blogg.se

2013-12-24 @ 21:39:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: