ZtorZillen

2013-12-28
21:34:20

Hej hej!
 
Hej och god jul på er, mina vänner!!!

Nu är julen över för i år...det är med blandade känslor kan jag lova!
Årets julbord blev jättebra, då vi alla fem som deltog på jullunchen har skapat oss en ny sundare livsstil sedan ca 6 månader tillbaka.
Som en klapp på julafton besökte även tant röd oss...mindre trevligt, men denna gången var jag mentalt redo att ta emot "kärringen". Så denna gång kändes inte lika mycket som en förlust, även om det kändes som ett slag i magen.
 
Åter till det "braiga". Jullunchen var helt fläskfri. Den bestod av grova grönsaker (blomkål, broccoli-sallad, vitkål), rostbiff, köttbullar, kalkonprinskorv och glutenfria hårdbrön...mmmmmm!!!
 
Faktiskt gick själva julafton mycket bra, i matväg....även i motionsväg då jag både yogade och joggade på julafton...juldagen, blev lite sämre, då mamma å pappa bjudit in mormor och morfar...som är ganska konservativa när det gäller mat..så då blev det lite sämre..i motionsväg blev det också sämre...yogade dock på morgonen, så inte helt illa....annandagen, blev ytterligare sämre..då vi var bortbjudna till moster...motionsmässigt bara promenader med hunden...jaja...så var det!
 
Nu ligger vi alla tre här hemma å är förkylda. Jag, sambo och trött Samson...
 
God fortsättning!

Kommentarer:
#1: Anneli

Man kna ju inte vara duktig jämt..... Fast du är ju bra nära!!

Svar: Så sant som det var sagt...!
pcoslife.blogg.se

2013-12-28 @ 23:44:36
#2: Tackan

Men det låter ju bra överlag, här är det också lite sjukstuga.

Gott nytt år på dig och de dina , ser fram emot ännu ett år med dig som inspirationskälla !

Svar: Krya på er!
pcoslife.blogg.se

2013-12-30 @ 17:49:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: