ZtorZillen

2013-08-19
09:07:29

Jag vägrar dö nyfiken
Nu när jag har semester så gäller det att passa på att läsa lite extra! Det har jag gjort också...denna bok va riktigt bra. Jag är ett stort fan av Babben Larsson som komiker och hade stora förhoppningar på hennes bok! Jag blev inte besviken, satt och småskrattade mest hela tiden. Gillade också att det fanns så mycket igenkänningsfaktorer...tyckte också det var intressant att läsa om hennes viktresor hit och dit..och hur hon levde som ung innan hon blev komiker och skådespelerska. Helt klart en bok jag kan rekommendera!
 
(klicka på bilden för att beställa boken på cdon.com)
 
Allt från små reflektioner om varför folk har så himla svårt att plocka upp hundbajs till de stora frågorna om meningen med livet får du här serverat av Babben på Babbens vis. Babben är en person som reflekterar och funderar över livets alla trivialiteter och som med humor och värme kan få oss att skratta åt oss själva och allt mänskligt beteende. (från cdon.com)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: