ZtorZillen

2013-08-01
21:42:01

En present
 
Jag tycker att jag förtjänar en present!
Så jag beställde lite grönt ekologiskt te, till mig själv och sambon. Fyra prova-på sorter och en stor påse av teet "Sov gott", då jag behöver något smaskigt och som gör att jag varvar ner lite. Tror att den bland annat innehöll kamomill och jasmin. Den var supergod och kan varmt rekommendera den!
Beställde dessa på Te-centralen. Köpte mig själv också en termos-te-mugg. Helt fri från Bisfenol A också. Det är ju helt klart ett plus i kanten, då jag just fått upp ögonen för allt vi använder i vardagen och som är proppfullt med olika gifter eller andra saker som faktiskt påverkar kroppen. Bisfenol A sägs också vara det som kan störa många kvinnor att bli gravida! Å jag som alltid dricker vatten i plastflaskor...vanliga PET. Undrar just vad de utsöndrar för kemikalier...hm...
 
 
Här fick ni en bild på min mugg också! Visst är den stilig!
Ni skulle se hur fin den blir med lite te i.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: