ZtorZillen

2013-08-08
21:09:35

Dag 279
Äntligen har jag fått motivation nog att testa något annat än simning och yoga...jag har ju bara kört det nu i tre veckor, för att låta ryggen vila...och förhoppningsvis läka sig i form...eller vad man ska kalla det.
 
 
Så idag blev det en timmes crosstraining.
Det kändes i ryggen i början. Men tänkte, att så länge det inte gör ont är det ingen fara. Mitt första mål var att träna mer än 30 minuter. När det gick bra, så körde jag på i 30 till! Så skönt att svettas på riktigt...alltså, menar RIKTIGT mycket. Känna att hela kroppen gör sitt bästa...och inte ha ont i ryggen efteråt.
Som belöning till mig själv så gjorde jag en hårinpackning och mediterade efteråt med mantrat "jag är målmedveten och stark". Det var det som behövdes idag. Jag känner mig nöjd och glad med dagen...njuter av semestern i fullo, även om det har regnat mest hela dagen...men det gör inget. Jag och Samson har tittat på film och slappat. Å jag har ju tränat när han sov också...han är ett riktigt bra stöd ibland, inte idag dock!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: