ZtorZillen

2013-08-05
20:53:43

Dag 276 "Frukost"
Dagens frukost var ett nytt recept. Nämligen kokosgröt. Det var lätt att laga.
2 ägg. 1 msk kokosmjöl och 1 dl kokosmjölk.
Det var både gott och enkelt..men då jag är lite tveksam till kokossmak över huvudtaget, sedan ett misslyckat försök att göra kokospannkaka, så kryddade jag också med kanel. Fungerade kanon!
 
 
Jag blandade allt i en kastrull..det blev väldig gult, men jag tror att det var på grund av
de ekologiska äggen..tycker att det mesta blir lite extra gult av det!
 
 
Måste säga att det blev riktigt bra och det är något som jag kommer att testa att göra igen.
Redan i morgon faktiskt.
Synd att vi går på detox, annars hade jag ätit lite hallon till, tror att det skulle passa perfekt!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: