ZtorZillen

2013-04-14
20:48:25

Nya mått
 

Senaste gången jag mätte mig och la upp det på bloggen var 120808...så det är det jag jämförde med när jag mätte mig idag..!

 

 

Nuvarande storlekt i cm (tidigare)

Arm:  34,5 cm ( -2 cm)

Under brösten: 89,5 cm ( -4,5 cm)

Navel: 100 cm ( -5 cm)

Rumpa: 122 cm ( -6 cm)

Lår: 70 cm ( -7 cm)

WOW!

Nog för att jag har kännt att jag har minskat i storlek...men jag blir riktigt förvånad när jag läser mina egna mått och ser att jag har minskat hela SJU centimeter runt låren! Det är ju helt sinnessjukt fantastiskt! Va roligt! Hade nog mer trott på ca 3-4 cm.

Wow...vad ska jag mer säga? Ja, det är bara fortsätta i samma spår då..vem vet hur måtten ser ut strax innan sommaren, eftersom det nu blir mera promenader när det inte är slask ute längre..!

 

 

 


Kommentarer:
#1: jannica

Va roligt :) Grattis!

Svar: Tack! :D
pcoslife.blogg.se

2013-04-14 @ 21:47:12
#2: Eleonor

Bra jobbat! :D Det är bra när man inte mäter så ofta, och så blir man förvånad. Muskler väger ju mer än fett som sagt, eller rättare sagt så är muskler mer kompakta :) Rätt nice!

Svar: Jo! Det är häftigt, när det går lite längre tid mellan så där..
pcoslife.blogg.se

2013-04-15 @ 21:29:54
#3: Eleonor

Du får kontrollera så att ditt måttband stämmer, det gör inte mitt :D Jag är lite mindre runt midjan än vad mitt måttband säger. :)

Svar: Hur menar du nu? Hur kontrollerar man det, menar du?
pcoslife.blogg.se

2013-04-16 @ 11:12:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: