ZtorZillen

2013-04-22
21:23:30

Kolhydrater
Kan det vara så att kolhydraterna gör mig sjuk? Eller i alla fall mer mottaglig?
Jag är småsjuk nu...som ni kanske förstår..vaknade upp utan en röst...megaont i halsen...vad gör jag då?
Jo, då äter jag typ fyra mackor...! Varför då? Jag tänkte inte, de bara slank ner.
Det gör mig så ledsen. Så besviken på mig själv. Vad är det för fel på mig? Jag vill inte vara med om detta längre!
Jag blir så ledsen. Känns som om jag är värdelös...som om "alla utom jag" kan..de bara kan..
 
 
Varför kan det inte bara vara lätt?
Varför ska det vara så svårt för mig att förstå? Att bara ta tag i detta?
Jag vill ju. Varför kan jag inte bara skärpa mig?
Usch.
Nej..jag vill inte mera...
 

Kommentarer:
#1: jannica

det är väldigt lätt att äta onyttigt när man är sjuk. Men få inte ångest, res på dig och försök igen! Ge inte upp nu! Släng mackorna? då kan du ju inte synda! Kämpa på!

Svar: TACK för din kommentar...den satte igång mycket tankar hos mig! TACK!
pcoslife.blogg.se

2013-04-22 @ 22:12:05
#2: Eleonor

Jag gör också alltid samma sak när jag är sjuk, dels känner jag att det är extra synd om mig då och väljer att tröstäta. Känner så väl igen mig och har gjort samma sak nu när jag varit stressad :-( men vi får resa oss upp igen ;-)

Svar: Ja, det får vi göra!
pcoslife.blogg.se

2013-04-23 @ 21:04:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: