ZtorZillen

2013-04-15
20:37:11

Jag mår bra
Jag mår bra nu. I morgon ska jag till Itrim, på gruppmöte. Jag är inte speciellt pepp. Längtar inte alls. Ser inte fram emot det. Vet att jag inte gått ner i vikt. Kanske gått upp? Itrim-vågen visar ju inte samma som min hemma...men jag mår bra idag. Har tittat på lite komedi också med Eva Rydberg. Det ger mig hälsa, ett gott skratt. Det är skönt..att även om jag känner mig stressad på jobbet och så..så mår jag ganska bra. Det är upplyftande att säga. Jag mår bra, helt enkelt.
 
 
Ett problem dock:
jag vet inte vad jag ska skriva..vad vill ni veta?

Kommentarer:
#1: jannica

Tips på bra mat? :D

2013-04-15 @ 21:47:10
#2: A

Skönt att du mår bra min vän! ❤❤

2013-04-15 @ 22:35:04
#3: Tackan

Va skönt att du mår bra :-) har sagt det förr skriv det du känner för, kännerdu inte för att skriva på ett par dagar så finns vi härnäst lusten kommer tillbaka :-) det finns inget roligt i framtvingade inlägg tycker jag. Men om du vill och känner för att blogga men liksom saknar inspiration ....blommor, hälsa, vovven, drömjobbet, drömhuset, dröm bröllopet, kläder, inredning....om du skulle skriva en bok vad skulleden heta ?

Svar: Tack för tipsen!
pcoslife.blogg.se

2013-04-16 @ 09:51:40
#4: Anneli

Mer om orkideerna,, kanske? För att skifta fokus.

Svar: Jättebra idé!
pcoslife.blogg.se

2013-04-16 @ 15:53:51
#5: Malin-Charlotta

Skriver han inte det i Vem gråter vid din grav? Att man ska se på en komedi om man är nere? ..har för mig det..

Svar: Jo, det gör han..:!
pcoslife.blogg.se

2013-04-17 @ 10:06:24

Blev du litet peppad av mötet då?

Svar: Ja, det blev jag faktiskt!
pcoslife.blogg.se

2013-04-17 @ 21:29:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: