ZtorZillen

2013-04-09
22:24:48

Dag 158
Ibland blir det bara för mycket....idag har fem oberoende av varandra, frågat hur mycket jag har gått ner i vikt och hur det går med vikten. Jag var nog lättirriterad från början...men jag kände varje gång jag svarade att det var som ett slag mot mig själv. Ja, jag har gått ner 16 kilo. Ja...nej, det är inte mer än så...va roligt att du ser skillnad på mig, jag känner skillnad..är det svårt? Ja, det är det. Hade det vart lätt hade jag ju klarat detta för länge sedan och inte gått upp allt igen...ja, jag vet inte vad jag ska säga...idag är en sådan där dag.
 
Tittade på Biggest loser Sverige också. Vilka viktnedgångar! Att inte vara nöjd med att "bara" gå ner 4-6 kilo på en vecka...ja...det är svårt att gå ner i vikt, vad hade ni trott?

Kommentarer:

Bra jobbat!!

2013-04-10 @ 09:28:37

Jag tittade också på BL. Om jag hade fått möjlighet att träna 8 tim/dag med en PT hade jag också rasat i vikt. Men så ser ju inte livet ut. Jag tycker att det blivit för mycket tävling av programmet. Jag vill se mer av vad de äter och hur mycket, inte bara hur mkt de tränar hela tiden. Att gå ner 4-5 kg och inte vara nöjd med det är helt galet.

kram, pernilla be

kram, pernilla be

Svar: Håller med dig helt! Därför föredrar jag Australien BL. Där är det mer tips kring motion också, träning i olika former..det gillar jag! :D
pcoslife.blogg.se

2013-04-10 @ 15:34:39
#3: ealina

Haha, jaaa.. Om det hade varit lätt så hade ju ingen varit överviktig, väl? ;)

Jag tycker att du har kommit jättelångt i din viktresa! Många stora saker och förändringar har skett, både på utsidan och insidan! Du är stark och har ett enormt tålamod och kanonbra disciplin! Och med tanke på hur långt du kommit så är jag övertygad om att du kommer att klara det du satt dig för att klara!

En positiv attityd är grunden, och den har du ju där inne! :D

Svar: Va fint skrivet...blev helt varm när jag läste detta! TACK!
pcoslife.blogg.se

2013-04-10 @ 15:44:56

Var kan man se BL Australien? Youtube?

Svar: Ladda ner
pcoslife.blogg.se

2013-04-11 @ 12:49:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: