ZtorZillen

2013-04-07
21:42:54

Dag 156 Hahaha!
Nu spritter det bara i kroppen!
 
 
Japps, för jag har grejat det! HAHAHA! Så glad..det bara bubblar i kroppen. Jag är så stolt! Å det är bara jag hemma, så jag kan inte dela denna genuina glädje med någon speciell..Samson har fått en stor kram och en köttbit som jag hittade i kylen! Wuhu! Sen ringde jag min bror, men han var mer "varför tränar du inte som dom säger på Itrim..du ska ju köra programmet allin"...skit samma, hade inte tid att svara...så tackade för mig och sa bara att jag hoppades få dela glädjen med honom..ringde vidare till pappa å mamma..som nu är åter i Sverige efter semester utomlands! Pappa blev stolt å sa grattis! Å nu måste ni få dela samma glädje med mig!
Jag gjorde det! Det blev ingen fitnessfight idag..det blev löpning.
Jag sprang på löpbandet i hela 40 minuter!
Kan du förstå?
 
 
För ett år sedan..då hade jag bekymmer med att klara 10 minuter i sträck! Å nu gjorde jag 40 minuter! HEEEEJA mig! Så stolt över mig själv! Det här kommer bli en underbar månad!
Nu ska jag bara njuta av vad jag nyss åstadkommit...
Imorgon ska vi på lägenhetsvisning. En bostadsrätt som vi är lite sugna på...
Men nu...som sagt; njuta av underbara känslan!
 

Kommentarer:
#1: A

Åh, duktiga du!!!
Du är bäst!!

2013-04-07 @ 22:27:02
#2: Susanne

Grattis, du är så himla bäst.

2013-04-08 @ 19:53:40

Jag förstår precis!! Du är grym! :)

2013-04-08 @ 20:53:51
#4: Eleonor

Riktigt bra jobbat :D vilken härlig känsla det är!

2013-04-09 @ 22:22:45
#5: Tackan

Wow underbart

2013-04-10 @ 10:15:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: