ZtorZillen

2012-09-04
12:00:00

Veckans träning v 35

Vecka 35

Måndag

60 min promenad

15 min jogg

Tisdag

30 min promenad

60 min promenad

Onsdag

3x 30 min promenad

Torsdag

Vila

Fredag

25 min jogg (intervall) utomhus

Lördag

Vila

Söndag

90 min svampplockning

 

 

 Kommentar:

Efter omständigheterna är jag supernöjd. Kort och gott. Det är upp på banan igen!

Inga ursäkter. Är superstolt över att jag lyckades ta mig i kragen trots allt..och testa på att jogga utomhus.

Nästa gång så måste jag dock ha glasögonen på mig. Höll på å snubbla ett flertal gånger eftersom jag inte såg ordentligt...men blir det inte imma på glasögonen då?

Finns det fler med glasögon som läser min blogg?

BTW: svampplockningen fick stå med bara för att det var typ den enda som ens kunde liknas vid motion i söndags..mest för att vi satt i bilen nästan hela dagen (10 timmar).


Kommentarer:
#1: emsut.

jag joggar med glasögon! Annars hade jag inte sett marken.. :-P fungerar utan problem!

Svar: Måste du inte ha något som håller i dem? Tänker att de kanske kan ramla av?
pcoslife.blogg.se

2012-09-04 @ 13:36:25

Jättefint jobbat, Zilliz. Du gör det så bra <3

Svar: Tack, sensei!
pcoslife.blogg.se

2012-09-07 @ 17:15:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: