ZtorZillen

2012-09-15
22:51:00

Utvald att testa OBH Nordicas Hercules Kitchen Machine
 
 
Detta kom på min mail nu i veckan:
 
"Hej ZtorZillen!

Grattis till ditt köp av OBH Nordicas Hercules Kitchen Machine. Nu kan du se fram emot att från grunden kunna baka ditt eget goda bröd, mala egen köttfärs och enkelt fixa efterrättssmeten. Se fram emot att lära känna din nya bästis i köket!

Ditt Buzzadorpaket
Ditt Buzzadorpaket kommer att skickas ut den här veckan. Du kan följa ditt paket genom spårningslänken som kommer att dyka upp under kampanjposten på "Dina sidor". Om du inte får tag i ditt paket ber vi dig att kontakta Buzzadorsupporten på [email protected]."
 

Kommentarer:
#1: Linda

Härligt! Jag var sugen på att köpa den också men valde att avstå. Hoppas den är bra!

2012-09-16 @ 00:31:32
#2: Emma

Jag har också tittat på en sådan, berätta gärna vad du tycker om den sen när du testat

Svar: Det ska jag göra!
pcoslife.blogg.se

2012-09-16 @ 05:12:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: