ZtorZillen

2012-09-10
05:29:00

Sommarminnen
 
Fler än jag som vill tillbaka till sommaren?
 
 

Kommentarer:
#1: Susannes

Jag vill tbx till en varmare sommar.
Kram

2012-09-10 @ 06:46:11
#2: Anneli

Vilken sommar??? Näej, nu får det allt bli vinter. Och som du har tränat på och blivit liten sedan sist jag kikade in! Förstår också att du går igenom en stor sorg - det tar tid, låt det ta tid....

Svar: Hihihi! Tack, Anneli! Det var riktigt snällt sagt. Vilken sommar? Typ den som var på vissa fåååå ställen i Sverige? Eller om det var Turkiet, jag menade? Hm...
pcoslife.blogg.se

2012-09-10 @ 07:36:08
#3: Joline

Hihi, inte jag ;) Jag älskar alla årstider och sommaren tycker jag faktiskt ger lite ångest. Man lixom "måste" göra en massa saker och sen de här med att klä av sig kläderna, nja det är inte riktigt min grej. Nu njuter jag istället av det fina och härliga höstvädret :)

Svar: Alla årstider har sin charm...det är ju en stor fördel med att bo i Sverige, vi får njuta av fyra stycken årstider ;)
pcoslife.blogg.se

2012-09-10 @ 21:20:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: