ZtorZillen

2012-09-03
19:39:00

Kräm
 
 
Jag har numera ett pågående projekt. Det heter: "äta upp allt i frysen, innan vi flyttar"-projektet.
Jag har därför gjort rabarber-, vinbärs- och hallonkräm.
 
 
Det bästa med kräm...eller en av de bästa sakerna med kräm är att det går så snabbt att göra. Det är vatten, bär, socker, potatismjöl..klart!
Sedan är det ju gott också!
Minns inte att jag ätit hemmagjord kräm i min barndom, förrutom på hemkunskapen i skolan...men gott är det i alla fall och jag ska bjuda mamma å pappa på hemmagjord kräm, sen när vi har flyttat!
 
 

Kommentarer:
#1: Minendie

Vad gott med hemmagjort.

2012-09-03 @ 21:30:46
#2: Linda

Har aldrig ätit hemgjord kräm vad jag kan minnas. Kanske skulle testa det någon gång =D

Svar: Tycker jag verkligen att du ska prova!
pcoslife.blogg.se

2012-09-03 @ 23:33:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: