ZtorZillen

2012-10-13
22:20:35

Problem med ryggen
 
Jag har äntligen tagit fram min cykel. Och börjat använda den igen. I måndags var jag ute och cyklade i en timme. Idag var jag ute med sambo och vovve...
Det blev "bara" 35 minuter. Men det är bättre än ingenting.
Dessutom är det ju mycket skonsamt mot min rygg, som bestämde sig för att ge upp sådär...
efter att jag sprungit i början på veckan.
Idag har jag inte haft ont alls, mest bara öm.
Men det får mig att bli trött och orkeslös.
Dumma tankar cirkulerar i min hjärna.
Jag tänker mycket på hur mycket jag försöker, men hur kroppen mår dåligt och säger ifrån.
Det är ju just därför jag inte ska ge upp...
Men det är ju lätt att säga, mindre lätt att göra.
Det är svårt när det gör ont...
 
 

Kommentarer:
#1: Susanne

Peppkramar i massor.

2012-10-13 @ 22:40:56
#2: Anneli

Det brukar vara jobbigt tills man kommer över en viss tröskel - själv har jag just nu långt till den tröskeln - kämpa på ,något säger mig att du fixar detta!!

Svar: Tack, Anneli! Dina ord värmer, som vanligt!
pcoslife.blogg.se

2012-10-14 @ 00:41:22
#3: alexandra

ska nog också börja cykla, bättre än att ta bilen :)

Svar: Ja, eller hur...skönt sätt att få in lite vardagsmotion också!
pcoslife.blogg.se

2012-10-14 @ 10:24:35
#4: Joline

Att få fysiska problem är verkligen förödande för motivationen och möjligheten att träna! Men va bra att du hittar andra alternativ!!

2012-10-18 @ 13:17:28

Ta fram den där cykeln så ofta du kan, för ju mer stilla du blir, desto tröttare och mindre motivation får du. HEJA!!

2012-10-27 @ 21:31:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: