ZtorZillen

2012-10-19
19:24:00

Informationsmöte -Itrim
121017

Idag var jag och sambon på informationsmöte på Itrim i Nyköping. Det var tre personer som skulle dyka upp, men som sagt bara jag å sambon som kom. Jag hade läst på mycket innan och ställde de frågor som jag kände var relevanta…sedan skrev jag på. 2 års abonnemang, så att säga. Sen har vi också bokat in flera möten. Gruppmöten och individuella. Träningsintroduktion och konditionstest. Så nu va det avklarat. Nu ser jag med spänning fram emot att få börja detta och ta ett steg närmare ett friskare och hälsosammare liv.


Kommentarer:
#1: Anna

Spännande! Stort lycka till!

2012-10-20 @ 15:40:22

Ska ni köra fullt ut med deras måltidsersättningar också? Lycka till!!!

Svar: Jag vet inte än, ska på möte igen nästa vecka!
pcoslife.blogg.se

2012-10-26 @ 04:35:19

Hoppas det går bra <3
Skulle nog behöva en sån hjärntvätt också ;-)

Svar: Varför inte gå på ett informationsmöte då? Jag har inte börjat än...men vi får se vad som händer!
pcoslife.blogg.se

2012-10-27 @ 08:46:05

Oj, två års abonnemang? Vad händer om man blir sjuk, skadad eller flyttar?

Funderar jag..

Svar: Man kunde byta center, vad jag förstod...man kunde också gå ur om man hade intyg från läkare att man inte kan träna till exempel..annars kunde abonnemanget gå över till ett träningskort..lite komplicerat..lite märkligt..men nu testar jag med detta så får vi se vad som händer!
pcoslife.blogg.se

2012-10-27 @ 21:33:49

Aha, då är jag med! Verkar ju vara gott om alternativ :) Blir säkert jättebra! Ny inspiration och motivation på väg in.

Sensei

Svar: Hoppas jag med!
pcoslife.blogg.se

2012-10-30 @ 17:32:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: