ZtorZillen

2012-10-10
20:17:52

Bakat igen!
 
Nu har jag slagit till igen och bakat i min Hercules!
-Har jag berättat att jag är en Buzzador och att jag får testa och utvärdera produkter genom dem?-
I alla fall, jag har bakat!
Denna gång blev det russin- och aprikosbröd. Eget recept..men inspirerat av det tidigare jalapeno-brödet.
Denna gång blev det dock glutenfritt..eller ett försök till glutenfritt. Har ännu inte provat brödet, men det doftar ljuvligt från köket! Mums!
 
 
Jag har nästan aldrig tidigare bakat matbröd, så det är extra kul att få lite hjälp i köket av min nya assistent, mr Hercules (Poirot).
 
 
Sambon va lite tveksam till att det skulle bli något överhuvudtaget, då vi inte använde traditionellt mjöl, utan glutenfritt..men...det blev bra till sist. Ska försöka experimentera vidare med glutenfritt och söka lite recept online för att få tips och idéer. Nu fick ni också se ZZ:s sambo..i profil!
 
På återseende!
 
 

Kommentar:

Härliga foton!

Svar: Heheh! Tack ;)
pcoslife.blogg.se

2012-10-12 @ 21:06:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: