ZtorZillen

2012-11-09
10:01:00

Vad ska du ha på dig på julafton?
 
Jag gillar kläder, men har som kraftigt överviktig mest gömt mig i tält.
I mörka färger; svart, marinblått, mörkrosa...nu..försöker jag att inte tänka så mycket på mat och det går förvånansvärt bra alltså.. Men! Nu har jag börjat fundera på vad jag ska ha på mig för kul på julafton.
Vill så gärna hitta en snygg klänning eller en fin färgglad kjol! Synd att Monif C ligger i USA.
ÄLSKAR hennes kläder!
Har ni börjat fundera på detta redan, eller?
Hm...vill ha något fint på mig...vill ha en färgglad garderob!
 

Kommentarer:
#1: ealina

Även jag har börjat småfundera på det där. Jag vill med ha en färglad garderob. De senaste åren har jag gått i svart/grått och bara ett litet stänk av nåt rosa ibland. Just för att jag har känt att jag inte syns så mycket då. Haha. Men färg är ju så underbart egentligen! Man kan påverka sitt humör jättemycket av färger på kläderna, jue! Hittade en gammal röd (jätteröd) tröja i källaren för några dagar sedan och den fick mig att bli piggare med en gång :)

Svar: Håller helt med dig! Det tåls att funderas på eller hur?!
pcoslife.blogg.se

2012-11-09 @ 11:58:47
#2: Jenny

Kan man inte beställa från Monif C på mån webshop? Har du kollat på Bonprix, jag tycker att det finns fina kläder i större storlekar hos dem... Den klänningen som jag har på min förstasida beställde jag där- iof i mindre storlek- men jag var väldigt nöjd med pris/vad jag fick. Hmm, jag ska ha en GRÅ klänning:):) men med morkröda örhängen och halsband, kanske slår till på ett par röda skor också! Här ser den inte mycket ut för världen, men det är hörsta hången ever jag kan ha en stickad klänning!:) http://2xlblog.com/2012/10/27/vikt-och-halsa-hemma-igen-med-lite-mer-vikt/

Svar: Den ser snygg ut, men svårt å se när den inte är på! Härligt med färg på accesoarerna! JÄTTEFINT med färg ju!
pcoslife.blogg.se

2012-11-09 @ 15:08:38
#3: Anna

Den ser riktigt fin ut, jag undrar vad jag ska ha på mig oxå. Känns hopplöst :S

Svar: Nejdå..det gäller bara att vara ute i god tid..så att man typ kan gå igenom ALLA affärer...nätet är ju superbra, så kan man titta ut vilka man gillar först innan man provar!
pcoslife.blogg.se

2012-11-10 @ 18:57:15

Du är ju på väg mot en färgglad garderob hoppas jag :)))

2012-11-11 @ 10:46:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: