ZtorZillen

2012-11-08
21:12:40

Hälsoanalys del 2
Kom ju på det här igår. Att jag kanske skulle dela med mig av resultaten av min hälsoanalys. Alla mått är då tagna av min coach. På eftermiddagen, när jag väger mig hemma gör jag ju det på morgonen...så ni vet sedan..
 
Midjemått: 110 cm
Vikt: 104,2 kg
BMI: 42,8
Energibehov i vila: 1822 kcal
Fettprocent: 45,8%
 

Tja..det var det ja. Blev ledsen när jag såg vikten. Det var ju inte riktigt samma vikt som var hemma. Jaja, så här illa står det alltså till med mig. OCH så mycket FETT min kropp består av, det är ju helt sanslöst! Blir tårögd bara jag tittar på siffrorna. Detta om något, borde ju vara motivation nog att inte fuska och att ha öga på målet, så att säga!
 
Känner mig faktiskt tom. Måste jag säga. Det känns som en dödsdom, på något sätt. Så här har jag behandlat min kropp. Det här är jag! Grattis. Typ. Nu börjar mitt nya liv. Det jag ska leva resten av livet. Nu är det ingen återvändo. Inga ursäkter. Bara tuta å kör!

Kommentarer:
#1: Annika

Stor kram!

Svar: KRAM!
pcoslife.blogg.se

2012-11-08 @ 22:31:45
#2: Anneli

Står här och hejar på dig! Du fixar detta! Och inspirerar även mig till lite livsstilsförändringar.

Svar: Anneli, du är för underbar! Tack så mycket!
pcoslife.blogg.se

2012-11-08 @ 22:46:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: