ZtorZillen

2012-11-08
22:46:23

Dag 6 - börjar bli frisk!
Mår okej idag. Känner mig pigg och har lättare att andas nu, så förkylningen är snart ur kroppen. MEN jag är riktigt hungrig idag. Och magen har kurrat så högt att jag vart tvungen att berätta för hela arbetsgruppen att jag går på 600kcal/dag nu...och två veckor framåt. Humöret är fortfarande på topp och jag är motiverad till att genomföra en förändring och det här med maten. Skulle ha konditionstest idag, men fick ställa in på grund av jobbet, då det dök upp en grej som kanske skulle leda till LVU. Det blev i alla fall inget LVU...men kom inte hem förens 19:15.
Känner att jag sovit riktigt bra det senaste nätterna och att jag vaknar pigg och utvilad, vet inte om det har med kosten att göra..men det är i alla fall en stor förändring som är rolig!
 
 
I kväll är jag själv igen. Sambon jobbar. Samson sover, efter en timmespromenad...lilla sötnosen.
 
Föresten är det något ni undrar över? Har sett att jag har färre och färre läsare för var dag som går..så dela gärna med er, vad ni vill läsa om!

Kommentar:
#1: ealina

Härligt att du börjar känna dig som dig själv igen :)

Svar: Ja, det är verkligen inte kul med förkylning...känns som om man blir så ynklig!
pcoslife.blogg.se

2012-11-09 @ 12:00:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: