ZtorZillen

2012-11-28
21:21:34

Dag 26 -Kvällsmaten i bilder!
Idag ska jag bomba er med bilder ;)
Dagens kvällsmat:
 
Tja, moussakan var väl sådär. MASSOR med mat, kändes det som.
Kryddstark och smakrik. God en 4:a av 5 Z. Gott! Och innehållsförteckningen:
 
Kallt vatten...och sedan den frystorkade maten i...blanda och sedan in i micron! 
Inte Sveriges mest lockande rätt kanske...hoppas det blir snyggare och mer aptitretande efter micron!
 
 
Jodå, det blev det...
Sedan blev det så här...efter att ha stått ett tag och "vilat" under locket i micron.
 
 
Inte speciellt mycket tuggmotstånd, men ändå! Varm och gott! MYCKET mat, men åt inte upp allt på en gång, det blev för mycket för min mage...!
Inget fusk i dag heller. YES!
Finns liksom ingen anledning nu när det går så bra. Att få i mig två liter vatten varje dag är dock svårt...men har fungerat varje dag nu, med undantag från igår. Idag behöver jag också dricka lite extra innan kvällen är slut.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: