ZtorZillen

2012-11-25
14:35:08

Dag 23 "baksteg"
Idag måste jag bara dela med mig av lite framsteg eller "baksteg" (ett försök att vara lite skämtsam). I alla fall upptäckte jag under min morgonpromenad med Samson...att min jacka går att dra ner över baken (förstår ni skämtet nu?)! Min rumpa har alltså tidigare varit för stor för att detta ska kunna göras. Det har liksom tagit stopp i svanken. Trots att jag är morgontrött och mest går min morgonpromenad som en zombie som vet att det finns mat hemma..typ: släpar mig sakta framåt men med ett tydligt mål hemåt. Varken mer eller mindre. Fokus är rakt fram. Samson nosar på och vet att det är ingen idé att försöka få kontakt med matte, för hon är för trött.
 
I alla fall! Detta hände liksom bara. Jag drog på mig jackan som vanligt. Vi gick ut och det var lite kallt om gumpen varpå jag drog ner jackan lite extra över rumpan. Fortsätter att gå ett par steg, stannar upp och blir plötsligt förvånad över detta mindre mirakel. Det är faktiskt ett mirakel! Är det något som är konstant så är det storleken på ZtorZillens rumpa. Den har liksom alltid varit mega...och jag trodde nog att jag skulle gå ner i vikt på övriga kroppen...men RUMPAN!? Detta är liksom unikt, det är fantastiskt! Det ger mig hopp och vilja och styrka att fortsätta UTAN fusk. Bara ner med huvudet å kör liksom! Fullt ös!
 
 
När jag väl kom hem blev det smoothien ovan som blev frukost! Riktigt sur, men god då den påminde lite om smaksatt fil..ååå jag älskar fil. Speciellt a-fil! Fem Z av fem möjliga på den!
 
Vi höres!

Kommentarer:
#1: Minendie

Vad kul med ett så konkret framsteg. Jag tycker att du är väldigt stark som kör på så bra. Jag har själv provat vlcd för några år sedan och vet att det krävs en stor mental styrka för att klara det.

Svar: Tack, tack..ja, det är inte lätt alla gånger. Men sååå roligt att se framstegen!
pcoslife.blogg.se

2012-11-25 @ 15:30:15
#2: smulan

Vad kul!! Då slipper rumpan frysa nu, hihi.
Jättebra att det hänt nåt som håller motivationen uppe:)
Kram

Svar: Yes! Nu blir det varm rumpa resten av vintern! :D
pcoslife.blogg.se

2012-11-25 @ 16:29:35

Jo det hade jag ju såklart gjort. Jag ska räkna rätt och se hur mycket pengar jag lagt på allt så ska jag se hur mycket jag egentligen "förlorat" på detta ;) Många säger ju att det är sååå dyrt och hemskt osv.

Nervös du också? Vad går du på för något?

Svar: Itrim.
pcoslife.blogg.se

2012-11-25 @ 16:37:56

Gillar din humor! Åh så härligt med detta "baksteg" ;-)

Svar: Hihi! :D
pcoslife.blogg.se

2012-11-25 @ 19:44:20
#5: A

Så bra!!
Kram

2012-11-25 @ 23:00:57
#6: alexandra

fy vilken skön känsla det måste varit :)

2012-11-25 @ 23:11:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: