ZtorZillen

2012-11-24
09:39:38

Dag 22 - FRUKOST
 
Dagens frukost blev en måltidsbar. Muesli Cranberry. Den var riktigt god. Fem Z av fem möjliga! Så otroligt skönt att det är gott också. Det underlättar verkligen viktminskningen. Hade allt varit äckligt så hade det varit så mycket svårare att motivera sig att fortsätta detta. Sambon jobbar dygn idag, han gick på sitt pass kl 9.00. Så idag unnar jag mig frukost i sängen! Känns verkligen lyx att få tugga igen! Dock gör det lite ont i magen efteråt. Men min bror sa ju att det är helt normalt..så jag litar på honom och hoppas det går över snart!
 

Kommentarer:
#1: Susanne

Kikar in och önskar dig en underbar lördag. Kramen.

Svar: Det samma!
pcoslife.blogg.se

2012-11-24 @ 10:26:15
#2: Jenny

Visst är den god! Och tuggig :) Både jag och dotterna har den fortfarande som "nödproviant". Härligt att höra att det går bra för dig !

Svar: Tack, Jenny! Ja, det är en favorit faktiskt!
pcoslife.blogg.se

2012-11-25 @ 12:08:05
#3: Joline

Jag fick smaka någon sån där bar av en kompis och de var kanon! Perfekt som komplement kändes det som!!

Svar: Tror jag kommer ha de som mellanmål eller så i framtiden...om jag inte hinner tröttna!
pcoslife.blogg.se

2012-11-25 @ 12:59:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: