ZtorZillen

2012-11-17
17:25:01

Dag 15
 
Då är jag inne på dag 15. Dagen har varit helt okej. Men i ärlighetens namn. Inget kan få mig att tänka mindre på mat! Tänker på mat hela dagen! Känns som om någon straffar mig! Helt plötsligt är jag supermedveten om ALLA dofter. Vill så gärna bara äta, lite. Lite. Snälla? Samtidigt väger det "mer" att jag faktiskt går ner i vikt så pass mycket.
 
Fryser också, en hel del. Vet dock inte om det beror på att jag är sjuk eller kaloriunderskottet. Vilket fall som är det jobbigt. Å just nu är det som sagt ganska tufft mentalt. Samtidigt känns det som om det då är MYCKET mer viktigt att jag sköter mig totalt! Så är det!
 
 

Kommentar:

Var på föreläsning förra veckan. Att du fryser beror på att kroppen ligger på svält...

2012-11-18 @ 18:18:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: