ZtorZillen

2012-05-06
21:51:37

Veckomål v 19

Förra veckan blev det mest promenader, i träningsväg. Det blev inte heller några veckomål. Så denna kommande vecka ska jag försöka kompensera detta genom att slå på stort. Nu jäklar ska jag utmana mig själv. Märker att jag blir mer taggad av mina veckomål nu, än på länge. Kanske är det liksom en liten tävling mot mig själv som jag behöver för att få arslet ur, så att säga?

Sätter ni upp mål? Hur gör ni sedan? Sätter ni upp delmål också?

 

Veckomål v 19

100 st reversed crunch

20 min plankan

100 st armhävningar

100 st situps

10 min jägarvila

5 timmar (stå vid skrivbordet när jag jobbar)

Maxtesta:

-armhävningar

-plankan

Räkna steg (snitta på 10 000 steg/dag)


Kommentar:
#1: Tackan

Försöker ha lite större mål och sen mindre delmål. Just nu kör jag sommarmidja fram till midsommar.



Härliga och tuffa veckomål du har. Skönt att knät höll, duktig du är dom kämpar på.

2012-05-07 @ 19:23:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: