ZtorZillen

2012-05-28
22:02:16

Veckans träning v 21

Vecka 21

Måndag

40 min promenad

25 min promenad

20 min nybörjaryoga

Unnade mig en klippning!

Tisdag

45 min promenad

20 min nybörjaryoga

Unnade mig filmkväll!

Onsdag

60 min promenad

Unnade mig sovmorgon!

Torsdag

30 min promenad

2 timmar trädgårdsarbete

Unnade mig fotmassage!

Fredag

Unnade mig bubbelbad!

Lördag

80 min promenad

Unnade mig bakdag!

Söndag

60 min promenad

Unnade mig en heldag i egen ”regi” (gjorde bara vad jag ville hela dagen!)

 

Kommentar:

Tja, den kanske inte var så dum trots allt..veckans träning...

Känner dock att jag är lite "seg", både i kropp och knopp. Skulle behöva ny energi, nytt sätt att motionera.

Nytt sätt att få/ge motivation. Ja, det är som sagt mycket som snurrar runt i min hjärna just nu. Det känns delvis som jag vill sluta med allt som har med vikt/träning att göra, samtidigt som det känns som om jag vill ha mer och mer! Kan inte riktigt beskriva det bättre än att det är förvirrat!

 


Kommentar:
#1: ealina

Oh! Vilken bra idé att skriva upp vad du unnat dig under dagen! Det måste jag bli bättre på med! Och vad bra du är som unnat dig så bra saker! :D

2012-05-29 @ 12:38:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: