ZtorZillen

2012-05-15
23:26:26

Mammas chokladboll

Det är ju inte bara jag som har haft en chokladboll i kylen...det är ju också så att upphovskvinnan bakom konceptet " chokladboll i kylen" also known as: ZtorZillens mamma aka MammaZillen, har haft en egen chokladboll i sin egna kyl.

Vad hände då med MammaZillens chokladboll?

Efter flera veckors retande (chokladbollen som retade mamma), var det någon som fick nog.

En närstående, kunde inte längre stå ut med vad denna chokladboll orsakade för "smärta"...

En dag när mamma kom hem från jobbet, öppnade hon kylen...och det fanns inte längre någon chokladboll.

Nyfiken som hon är så började hon leta efter "sin" boll.

Den kunde inte återfinnas någonstans.

Vid kvällsmaten konfronterade min kära moder min far.

Min far nekade naturligtvis att han "hjälpt" min mor genom att själv "offra" sig att förtära denna ondskans varelse (läs: "chokladboll"). Till historien hör också att min kära far och mor bor ensamma tillsammans och att min far tidigare i veckan hade pratat om hur godissugen han var...eller något liknande.

Så även mammas chokladboll är alltså inte längre med oss...så att säga..den är kanske (?) med min pappa...hahha.

Ja, det va historien om mammas chokladboll!

- The end -


Kommentar:

Hahahahahaha! Underbar historia!

2012-05-16 @ 05:16:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: