ZtorZillen

2012-05-30
23:17:35

Kolonilotten del 2

Idag var jag, sambon och grannen vid kolonilotten som vi delar.

2 timmars arbete blev det. Fy va jobbigt det va! Men kul va det, vilket ju var viktigaste!

I morgon ska vi sätta potatis. Hon som har grann-kolonilotten gillar inte rabarber, så då tog jag lite av henne (hon har sagt att jag får ta allt, men det kan jag liksom inte me...).

Haft en bra dag. Kört lite styrketräning också nu på kvällen...

Har också funderat mer kring en belöning...jag tror att det blir ett Tomas Sabo-armband.

Nu ska jag bara hitta en affär som säljer det, tydligen inte helt enkelt här uppe...hm..

 


Kommentar:

Låter kul med kolonilott och gott med rabarber! :)

Svärmor brukar komma med det ibland. Har bara testat att göra paj än så länge men ska nog prova på kräm också i år.



Härligt med träning och det är nog bra att belöna sig själv! :)



Ha en jättebra vecka! Kram

2012-05-30 @ 23:23:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: