ZtorZillen

2012-03-21
23:01:46

Ett skepp kommer lastat...

Titta vad jag har fått! Ett PAKET. Det är sant.

Bara sådär. För att jag är jag. Har fått ett paket av en lite extra underbar bloggläsare.

Finns det någon bättre känsla än att bli överraskad med ett paket? Liksom utan anledning?

Har jobbat till 21:30 idag. Började kl 9.00. Tuff dag. Hämtade en pojke (nyss fyllda 14 år) på flygplatsen.

Han kom i de kläder han haft när han flytt från Afghanistan. Stackars liten. Så liten, skakandes. Chockad. Rädd.

I alla fall. Till något mer positivt: paket. När jag öppnade paketet så möttes jag av en stor känsla av värme och kärlek. Så nu sitter han där. Min tupp. Min alldeles egna maskot.

Min gula ZuperZnyggaTupp. Hahaha ZZ-Tupp! Lite småkul, eller hur?


På återflaxande!

Kommentarer:

han sa själv: jag vill flytta till ztorzillen!

hon behöver mig.

och så fick det bli.

men utan anledning var det inte gumman...

för att du är du och så duktig. punkt.

kram från dalsland//

nu har tuppfan blivit ett ZZ-fan - va rockigt :)

2012-03-22 @ 04:47:46

Hahahaha vad kul! Jag gillar humorn!

2012-03-22 @ 05:11:03
#3: jessica

haha, ja, det låter ju trevligt med "suprise" paket=))

2012-03-22 @ 10:24:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: