ZtorZillen

2012-03-18
11:52:02

Det du inte såg

Insåg just att jag har snittat 3 böcker/månad 2012. Vilket bokår, massor av bra böcker har jag läst och här kommer ännu en!

"Patrik Sjöberg är en av Sveriges mest kända och framgångsrika idrottsmän genom tiderna. Men bakom den hårda fasaden vilar ett mörker. Först nu är Patrik redo att dela med sig.
1987 hoppade höjdhopparen Patrik Sjöberg 2,42 på DN-galan i Stockholm. Detta gjorde honom till innehavare av världsrekordet i höjdhopp. Fortfarande är han världens näst bäste höjdhoppare genom tiderna."

Det här är helt klart en bok värd att läsas. Jag å sambon har lyssnat på denna ljudbok och det fick oss båda att ändra syn på Patrik samtidigt som det var en mycket god underhållning. Sättet boken va skriven på, tempot, var något som tilltalade både mig och min sambo.

Jakob Eklund är snubben som läser boken. Då jag är ett fan av Jakob så känns boken ännu mera Patrik, på något sätt. Jakob är ju lite av skådespelarnas Patrik, på något sätt. Med den där kaxiga attityden och den härliga rösten...Den här boken borde kanske lyssnas på, just bara för att Jakob gör ett sjuhelsike jobb med att läsa upp den!

 

 


Kommentarer:

Nu när det är Jakob som läser blev jag sugen på att lyssna på boken! :)

2012-03-18 @ 14:06:48

Sv: men eller hur? Visst är han cool?!

2012-03-18 @ 20:42:38
#3: Susanne

Jag ska oxå läsa den boken.

Kramen

2012-03-18 @ 21:47:00

Tack för tipset, vännen. Kommer behöva bra ljudböcker i framtiden på jobbet.

2012-03-21 @ 17:45:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: