ZtorZillen

2012-07-31
20:58:00

Vart hittar du inspiration?
Vart hittar du inspiration?
Det är dagens fråga. Själv så älskar jag livsstilsändrar program på TV. Som om det hade undgått någon att jag är ett stort fan av Biggest loser. Jag gillar det för att det får mig att vilja kämpa, och jag får en känsla av "inget är omöjligt"! Och det gillar jag! Själva sättet; att träna 5-6 timmar om dagen, att aldrig vila. Att träna tills man spyr osv. Jag vet inte, det är inte min stil. Dessutom verkar ju de flesta deltagarna falla tillbaka i gamla vanor, i alla fall de från tidigare säsonger...nu verkar det ju dock som om de får lite mer psykologisk hjälp, vilket jag tror är nyckeln. Hur ska jag förändra mitt liv för att få en bestående förändring? DET är frågan.
 

Kommentar:
#1: ealina

Jag är ett fan av före/efter-bilder! *ler* Och lek-bilder (hm, hur ska jag förklara?), typ såna där när folk hoppar mellan hustak eller klättrar i träd, haha. Sånt får mig att vilja vara smidig i kroppen och stark som attan!

Jag har förändrat mitt liv. Själv. Jag tror att du klarar det med! *nickar*

Svar: Åh, va roligt! Måste kolla på sådana bilder jag med, kanske infinner sig samma känsla hos mig?
pcoslife.blogg.se

2012-07-31 @ 21:34:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: